Ford Fiesta

Řízení

Po pohodlném usednutí do vozu a zahájení projížďky si můžeme vyzkoušet dokonalý adaptivní tempomat. Ten si hlídá Vámi nastavenou rychlost a podle toho přizpůsobuje jízdu. Když se před vozidlem objeví jiný dopravní prostředek, který jede o něco pomaleji, tak vůz zpomalí na jeho rychlost. Až to bude možné vrátí se na zvolenou rychlost. Po ukončení jízdy je také potřeba někam zaparkovat, a proto je tu parkovací asistent. Už se nebudete díky tomu muset stresovat s parkováním na užší místa. Ale tím to rozhodně nekončí. Občas se stane, že nějaký motorkář Vás bude chtít předjet a zrovna chcete odbočit do levého pruhu.
stará Fiesta
Ovšem hrad radarové senzory ho zachytí a zabrání tak katastrofální kolizi. Další klasikou dnešní doby je asistent jízdy v pruhu. Nespornou výhodou je i čtení dopravních značek. Řidiči se může stát, že zkrátka nějakou tu značku přehlédne. Ale s Fiestou si aktuální značení může přečíst na přístrojovém panelu.
Ford Fiesta

Motory

Výrobce pozitivně prezentuje svůj ekologický a zážehový motor o objemu jednoho litru. Dokonce byl šestkrát nejlepším motorem roku. Jestli si koupíte tento motor je už čistě na Vás. Každý má jiné priority a představy. Tento motor dosahuje výkonu, až 92 kW. Vypouštěných škodlivých látek produkuje opravdu málo, takže tolik nezatěžuje přírodní prostředí. I přes tento malinký objem vydává sportovnější zvuk. Poté co přijedete stát do fronty vůz automaticky sepne systém Star-Stop. Je to hlavně z ekonomických důvodů pro ušetření co nejvíce paliva. Toto poměrně jednoduché opatření sníží Vaši průměrnou spotřebu až o 10% ve městě. Pro ještě větší šetření můžete zapnout režim ECO. Teď se přesuneme k převodovkám. Je zde na výběr z několika manuálních a automatických. Osobně bych volil manuál, ale hodně řidičů sazí na pohodlí s automatem. Samozřejmostí je i aerodynamika karoserie a její částí. To snižuje odpor vzduchu a napomáhá k ještě lepším jízdním vlastnostem.